5-сынып оқушылары табиғаттану, математика, орыс тілі, әдебиет, физика, көркем еңбек және кураторлық жұмыс пәндерінің мұғалімдері бірлесіп дайындаған мазмұнды пәнаралық жоба өткізді.
Сабақ Терренкурде өтіп, табиғатты зерттеудің шынайы тәжірибесіне айналды.
Басты идея — кез келген құбылысты әртүрлі ғылым тұрғысынан қарастыруға болатынын көрсету еді. Мысалы, бір көлді өлеңмен сипаттауға, бояумен бейнелеуге, ұзындығы мен тереңдігін өлшеуге, судың сапасын анықтауға немесе ондағы балық түрлерін зерттеуге болады.
Көлді барлық қырынан түсіну үшін балалар практикалық зерттеуден бастады: өлшеді, бақылады, есептеді және тәжірибе жасады. Түзу сызғыш немесе рулеткамен мұндай өлшеу мүмкін емес екенін түсінген соң, олар өз қолдарымен арнайы құрал — ирек сызықтардың ұзындығын өлшеуге арналған курвиметр жасап шықты.
Еңбек сабағында жасалған бұл курвиметрлер нағыз зерттеу құралына айналды: балалар көл жағалауының ұзындығын өлшеп, дөңгелек айналымдарын санады, дөңгелек ұзындығын айналым санына көбейтіп, нақты нәтижелерге қол жеткізді.
Кейін олар көлдің ауданын және көлемін есептеді: ол үшін арқанға байланған салмақ арқылы тереңдігін өлшеп, су қоймасының пішінін геометриялық фигураларға бөліп, периметр мен аудан формулаларын еске түсірді.
Осылайша балалар математикалық дағдыларын өмірлік тәжірибе арқылы бекітіп, білімдерін тек ақылмен емес, дене және қол еңбегімен де қолданды.
Жоба барысында оқушылар түрлі өлшеу тәсілдерімен танысып, заттарды өлшеп, бой мен ағаштардың диаметрін, қадам ұзындығын есептеуді үйренді.
Сабақтың басты мақсаты — айналамыздағының бәрін дұрыс құралдар мен мұқият бақылау арқылы өлшеуге, түсінуге және түсіндіруге болатынын көрсету.
Күннің соңында өткен тимбилдинг оқушыларды нағыз командаға айналдырып, білім алудың тек сыныпта ғана емес, қозғалыс пен қоршаған ортаны зерттеу арқылы да мүмкін екенін дәлелдеді.
ФОТОСУРЕТТЕРДІ КӨРУ